صفحه اصلی دوره ها ارتباط با ما حساب کاربری

ارزیابی فعالیت های پایه اول (مهر۳)

ارزیابی سالانه فعالیت های آموزشی و پرورشی نیم سال اول ۱۴۰۱.۱۴۰۲ دبستان المهدی

سخن مدیـر
انسان موجودی هدفمند و آرمانگرا در راه تکامل است و پیوسته در زندگی خواهان دستیابی به ایدآل های پاک و سازنده می باشد و مسلما از میل به آنها شادمان و از دست دادن فرصت ها او را غمگین می نماید. لذا دبستان غیر دولتی المهدی عج به منظور ایجاد ظرفیت های پربار و هدفمند نمودن یک سیستم پویاتر سعی در شناخت نقاط قوت و ضعف دارد و در این راستا در پایان هر دوره کاری خود لازم می داند برای ارائه خدمات بهتر به ارزیابی هر یک از اجزای کاری و اجرایی خود بپردازد. و اینک در آستانه نیم سال تحصیلی مصمم است با طرح نظام نظرسنجی از اولیاء با بررسی و تحقیق پیرامون عملکرد افراد سازمان ، میزان دستیابی به اهداف متعالی خود را سنجیده و زمینه های برطرف کردن موانع ، اصلاح روش ها ، بهسازی نیرو ها و نهایتا پیرامون مراحل دیگر حرکت و رشد فرد در سازمان را فراهم سازد.به عبارت دیگر با این ارزیابی ها حیطه تصمیم گیری و برنامه ریزی را بهتر و مشخص سازد.
بدیهی است صداقت و دقت شما در پاسخگویی می تواند ما را در رساندن به پیشرفت های مترقی و در سایه آن تربیت بهتر و موثر تر آینده سازان به صورت انسان هایی دانا ،توانا،،عامل به اخلاق،شاداب و خویشتن دار یاری نماید.
قبلا از نظر لطف شما نسبت به این مجموعه کمال تشکر و قدردانی را داریم.
مدیریت دبستان غیر دولتی المهدی عج
محمـد تقـی اوحــدی زاده

الف) عملکرد آموزگار
( خانـم گـودرزی )

۱ : نقش الگویی آموزگار و میزان تاثیرگذاری در کلام و رفتار دانش آموزان

۲ : توانایی و مهارت در ایجاد ارتباط عاطفی با دانش آموزان در کلاس

۳ : توانایی و مهارت در آموزش و انتقال مفاهیم کتاب درسی

۴ : میزان مشارکت و بکارگیری دانش آموزان در پرسش و پاسخ

۵ : خلاقیت در کلاس برای ایجاد انگیزه یادگیری در دانش دانش آموزان

۶ : متناسب بودن حجم تکالیف با کلاس درس

۷ : بررسی تکالیف و دقت نظر در حُسن اجرای آن

۸ : ارزیابی مستمر پیشرفت دانش آموزان و ارائه بازخورد به موقع

۹ : تولید محتواهای آموزشی توسط آموزگار و ارائه آن در کلاس

۱۰ : میزان تاثیر در رفتار و آداب اجتماعی و اصول اخلاقی دانش آموزان

۱۱ : میزان علاقه فرزندتان به آموزگار

ب) عملکرد مدرسه

۱ : تقویت اعتقادات و باورهای دینی و اخلاقی دانش آموزان

۲ : تقویت رفتارهای اجتماعی دانش آموزان

۳ : میزان هدفمندبودن برنامه های مدرسه

۴ : نظم و انضباط لازم در اجرای امور مدرسه

۵ : میزان تلاش در افزایش مهارت های جسمانی و تربیت بدنی دانش آموزان

۶ : سرویس حمل و نقل

۷ : جلسات اولیاء و مربیان

۸ : جشن ها و مناسبت ها

۹ : سایت ، اپلیکیشن و گروه های ایتا

۱۰ : برگزاری کلاس های آنلاین(بیگ بلوباتن) در ایام غیر حضوری

ج) عملکرد ستاد اجرایی مدرسه

۱ : معاونت آموزشی
(خانـم آصفـی نیا)

۲ : معاونت پایه
( آقای کریمـی )

۳ : معاونت پرورشی
( آقای گودرزی )

۴ : مدیریت
( آقای اوحدی زاده )

د) عملکرد فعالیت های فوق برنامه

۱ : کارگاه زبان انگلیسی
( دپارتمان زبان )

۲ : کارگاه رایانه
( خانـم دیواندری )

۳ : کارگاه ورزش
( آقای عامری )

۴ : کارگاه شطرنـج
(خانـم مولایی )

۵ : کـارگاه هنــر
( خانم اسلامـی )

۷ : کارگاه قـرآن
( خانـم ملکـی )

۸ : آزمایشگـاه
( خانـم فائزی )

۹ : کارگاه چُرتکـه
( خانـم رضوی )

هـ) بهداشت و نظافت

۱ : نظافت و بهداشت ظاهری مدرسه

۲ : نظافت و بهداشت سرویس بهداشتـی

۳ : نظافت و بهداشت حیاط دبستان

۴ : نظافت و بهداشت کـلاس درس

کاربر
0