ارزیابی فعالیت های پایه دوم (امید ۱) 16 بهمن 1401 کاربر 102 بازدید ارزیابی سالانه فعالیت های آموزشی و پرورشی نیم سال اول ۱۴۰۱.۱۴۰۲ دبستان المهدی سخن مدیـر انسان موجودی هدفمند و آرمانگرا در راه تکامل است و پیوسته در زندگی خواهان دستیابی به ایدآل های پاک و سازنده می باشد و مسلما از میل به آنها شادمان و از دست دادن فرصت ها او را غمگین می نماید. لذا دبستان غیر دولتی المهدی عج به منظور ایجاد ظرفیت های پربار و هدفمند نمودن یک سیستم پویاتر سعی در شناخت نقاط قوت و ضعف دارد و در این راستا در پایان هر دوره کاری خود لازم می داند برای ارائه خدمات بهتر به ارزیابی هر یک از اجزای کاری و اجرایی خود بپردازد. و اینک در آستانه نیم سال تحصیلی مصمم است با طرح نظام نظرسنجی از اولیاء با بررسی و تحقیق پیرامون عملکرد افراد سازمان ، میزان دستیابی به اهداف متعالی خود را سنجیده و زمینه های برطرف کردن موانع ، اصلاح روش ها ، بهسازی نیرو ها و نهایتا پیرامون مراحل دیگر حرکت و رشد فرد در سازمان را فراهم سازد.به عبارت دیگر با این ارزیابی ها حیطه تصمیم گیری و برنامه ریزی را بهتر و مشخص سازد. بدیهی است صداقت و دقت شما در پاسخگویی می تواند ما را در رساندن به پیشرفت های مترقی و در سایه آن تربیت بهتر و موثر تر آینده سازان به صورت انسان هایی دانا ،توانا،،عامل به اخلاق،شاداب و خویشتن دار یاری نماید. قبلا از نظر لطف شما نسبت به این مجموعه کمال تشکر و قدردانی را داریم.مدیریت دبستان غیر دولتی المهدی عجمحمـد تقـی اوحــدی زاده الف) عملکرد آموزگار ( خانـم شـاد ) ۱ : نقش الگویی آموزگار و میزان تاثیرگذاری در کلام و رفتار دانش آموزان عالی خوب متوسط ضعیف ۲ : توانایی و مهارت در ایجاد ارتباط عاطفی با دانش آموزان در کلاس عالی خوب متوسط ضعیف ۳ : توانایی و مهارت در آموزش و انتقال مفاهیم کتاب درسی عالی خوب متوسط ضعیف ۴ : میزان مشارکت و بکارگیری دانش آموزان در پرسش و پاسخ عالی خوب متوسط ضعیف ۵ : خلاقیت در کلاس برای ایجاد انگیزه یادگیری در دانش دانش آموزان عالی خوب متوسط ضعیف ۶ : متناسب بودن حجم تکالیف با کلاس درس عالی خوب متوسط ضعیف ۷ : بررسی تکالیف و دقت نظر در حُسن اجرای آن عالی خوب متوسط ضعیف ۸ : ارزیابی مستمر پیشرفت دانش آموزان و ارائه بازخورد به موقع عالی خوب متوسط ضعیف ۹ : تولید محتواهای آموزشی توسط آموزگار و ارائه آن در کلاس عالی خوب متوسط ضعیف ۱۰ : میزان تاثیر در رفتار و آداب اجتماعی و اصول اخلاقی دانش آموزان عالی خوب متوسط ضعیف ۱۱ : میزان علاقه فرزندتان به آموزگار عالی خوب متوسط ضعیف ب) عملکرد مدرسه ۱ : تقویت اعتقادات و باورهای دینی و اخلاقی دانش آموزان عالی خوب متوسط ضعیف ۲ : تقویت رفتارهای اجتماعی دانش آموزان عالی خوب متوسط ضعیف ۳ : میزان هدفمندبودن برنامه های مدرسه عالی خوب متوسط ضعیف ۴ : نظم و انضباط لازم در اجرای امور مدرسه عالی خوب متوسط ضعیف ۵ : میزان تلاش در افزایش مهارت های جسمانی و تربیت بدنی دانش آموزان عالی خوب متوسط ضعیف ۶ : سرویس حمل و نقل عالی خوب متوسط ضعیف ۷ : جلسات اولیاء و مربیان عالی خوب متوسط ضعیف ۸ : جشن ها و مناسبت ها عالی خوب متوسط ضعیف ۹ : سایت ، اپلیکیشن و گروه های ایتا عالی خوب متوسط ضعیف ۱۰ : برگزاری کلاس های آنلاین(بیگ بلوباتن) در ایام غیر حضوری عالی خوب متوسط ضعیف ج) عملکرد ستاد اجرایی مدرسه ۱ : معاونت آموزشی(خانـم آصفـی نیا) عالی خوب متوسط ضعیف ۲ : معاونت پایه ( آقای کریمـی ) عالی خوب متوسط ضعیف ۳ : معاونت پرورشی ( آقای گودرزی ) عالی خوب متوسط ضعیف ۴ : مدیریت ( آقای اوحدی زاده ) عالی خوب متوسط ضعیف د) عملکرد فعالیت های فوق برنامه ۱ : کارگاه زبان انگلیسی ( دپارتمان زبان ) عالی خوب متوسط ضعیف ۲ : کارگاه رایانه ( خانـم دیواندری ) عالی خوب متوسط ضعیف ۳ : کارگاه ورزش ( آقای عامری ) عالی خوب متوسط ضعیف ۴ : کارگاه شطرنـج (خانـم مولایی ) عالی خوب متوسط ضعیف ۵ : کـارگاه هنــر ( خانم اسلامـی ) عالی خوب متوسط ضعیف ۷ : کارگاه قـرآن ( خانـم ملکـی ) عالی خوب متوسط ضعیف ۸ : آزمایشگـاه ( خانـم فائزی ) عالی خوب متوسط ضعیف ۹ : کارگاه چُرتکـه ( خانـم رضوی ) عالی خوب متوسط ضعیف هـ) بهداشت و نظافت ۱ : نظافت و بهداشت ظاهری مدرسه عالی خوب متوسط ضعیف ۲ : نظافت و بهداشت سرویس بهداشتـی عالی خوب متوسط ضعیف ۳ : نظافت و بهداشت حیاط دبستان عالی خوب متوسط ضعیف ۴ : نظافت و بهداشت کـلاس درس عالی خوب متوسط ضعیف * نام و نام خانوادگیهرگونه انتقاد و پیشنهاد شما سازندگی و بهبود عملکرد نظام آموزشی مدرسه فرزندتان را رقم خواهد زد، لذا در صورت تمایل نظرات پیشنهادات و انتقادات ارزشمندتان را جهت پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی دبستان المهدی مرقوم فرمایید ثبت
نظرات :